Informatie

Stichting ReR Purmerend is een organisatie van vrijwilligers die op de hoogte zijn van seksuele diversiteit. We willen een open cultuur en dat LHBTI's zichzelf op een veilige manier kunnen zijn. We werken samen aan een beter milieu in acceptatie, dialoog, integratie en emancipatie. Iedereen kan inclusief zijn.

Vrienden
WORD VRIENDJE VOOR EEN TIENTJE
Ben je nog geen Vriend dan nodigen we je uit om Vriend te worden. Er zijn twee mogelijkheden om je bijdrage te voldoen:

Maak een tientje (of meer) over naar bankrekening NL19 RABO 0306 3778 02 t.n.v. Stichting ReR Purmerend o.v.v. “Vriend 2020.”
Maar wil jij ook zo’n gaaf T-Shirt van ons? Dan vragen wij een minimale donatie van 25 euro. Stuur ons dan een mail met jou gegevens en dan sturen wij jou zodra het geld binnen is het T-Shirt.

Natuurlijk kan je ons ook een donatie doen op evenementen waar wij aanwezig zijn..

BLIJF VRIENDJE VOOR EEN TIENTJE

Ben je al Vriend dan zijn je gegevens bij ons bekend. Als Vriend heb je een streepje voor en houden wij je persoonlijk op de hoogte van het programma en ander nieuws. Natuurlijk vragen je om in 2020 Vriend te blijven door weer een tientje (of meer) te geven. Zo blijft Stichting ReR Purmerend ook weer een beetje van jou.

vrijdag 25 sept 2020
oase, amstellaan 2, purmerend