Steun ReR!

Vandaag hebben we door steun van Studio Stardancers 156 Euro opgehaald en we hebben lekker met elkaar gesport, trampoline springen op muziek! Misschien heeft u/ heb jij ook nog een leuk idee om ons te steunen, dan horen we dat graag!

Oktober is onze regenboogmaand, maar ook door het jaar heen, organiseert ReR van alles!

Jij kunt stichting ReR Purmerend steunen. Oktober is de regenboogmaand in Purmerend en dit betekent, dat er tijdens deze maand extra aandacht is voor de LHBT+ doelgroep. LHBT staat voor lesbiennes,  homoseksuelen, biseksuelen en transgenders en de plus staat voor alles wat nu nog niet genoemd is. Stichting ReR Purmerend steunt deze doelgroep en hun aanverwanten en vrienden. De stichting geeft voorlichtingen, organiseert ontmoetingsbijeenkomsten voor bijvoorbeeld jongeren, mensen met een beperking of mensen die eenzaam zijn, maar ook gewoon voor iedereen die dat gezellig vindt. Stichting ReR is een stichting met vrijwilligers en ontvangt geen structurele subsidie. Gelukkig steunt de gemeente wel financieel waar het kan. Echter dit schooljaar moesten we de voorlichtingen op de middelbare scholen afzeggen, omdat we daar geen geld voor hadden.  Daarom proberen we door sponsoring en steun van anderen geld bij elkaar te krijgen, zodat we toch nog wat extra dingen kunnen doen. Misschien wilt u ook steunen door gewoon wat te storten of in deze spaarpot te doen of door geld te storten.

Steun ReR en we maken van Purmerend een blije regenboog!

Stichting ReR Purmerend

Bankrekening: NL19RABO0306377802

Bedankt Studio Stardancers!!!! SDC.events!!!!

vrijdag 25 sept 2020
oase, amstellaan 2, purmerend