Samen Pasen vieren

Lieve mensen, met stichting ReR Purmerend organiseren we voor iedereen die het prettig vindt om zichzelf te zijn en een ander de ruimte te geven om zichzelf te zijn een brunch op tweede paasdag 18 april 2022... De brunch is van 11:00 tot 14:00 uur en vindt plaats in OASE aan de amstellaan in Purmerend. Ook jullie zijn van harte welkom en sterker nog het lijkt me heel leuk als jullie erbij zijn. Stichting ReR zorgt voor eieren, koffie, thee en drinken, tevens chocolade eitjes, bordjes, bekertjes enz. en natuurlijk voor de huur van de zaal. Wat is dan jouw bijdrage? Je neemt iets te eten mee voor ongeveer 10 personen en als iedereen dat doet, dan is dat ruim genoeg...Heb je interesse en wil je meedoen/ mee eten met elkaar, meld je dan bij mij, dan zet ik je in de groep en dan kun je daarin melden wat je meeneemt. Er is ook mooie livemuziek aanwezig van een gitarist...het wordt top...Zijn jullie erbij? De foto is van een vorige keer, dat we dit organiseerden...Je mag me ook bellen: 0628734911DSC04577

vrijdag 30 sept 2022
ReR Kitchen