SwimPride 2022

SWIMPRIDE2021 1 scaled

We gaan weer feestvieren!
In oktober is de Prideweek van de Gemeente Purmerend. Daarom organiseren wij op zaterdag 8 oktober 2022 voor de tweede keer de SwimPride!
Deze avond staat volledig in het teken van samenzijn en ontmoeting.
Een veilig zwemklimaat is, helaas, niet voor iedereen vanzelfsprekend. Wij vinden het belangrijk bij te dragen aan betere/grotere acceptatie van LHBTIQ+’ers in de sport.
Daarom zetten we ons deze avond extra in voor LHBTIQ+’ers, hun naasten en iedereen die zin heeft in een gezellige avond. We zullen de avond ook invullen met uitdagende, sportieve en leuke work-outs als: FloatFit, Paaldansen, FloatFit Yoga (Balance), AquaKickboksen en natuurlijk heerlijke muziek! Deze avond wordt opgeluisterd door Miss Kimberley Clarck en zanger Tony Anderson.
Op www.leeghwaterbad.nl is een nieuw nieuwsbericht geplaatst met de aankondiging van de SwimPride 2022.  https://leeghwaterbad.nl/nieuws/swimpride2022/
Het zou fantastisch zijn wanneer jullie in jullie netwerk hier aandacht aan zouden kunnen besteden en jullie zijn uiteraard van harte welkom!

vrijdag 30 sept 2022
ReR Kitchen